Bir firmayı nereye şikayet edebilirim?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan ‘Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’ tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunularak, tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildikleri bir ‘çağrı merkezi’ işlevi görmektedir.
Şirket şikayeti nereye yapılır?
Çalışanlar, işverenleri adına Çalışma Bakanlığı’na ALO 170 ve www..tr. internet sitesi üzerinden bildirim/şikayetlerini iletmektedirler. T.C. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’nın “ALO 170” İletişim Merkezi’ne ve www..tr. internet sitesine geçen yıl 20 milyondan fazla bildirim/şikayet ulaşmıştır.
184 şikayet edince ne olur?
Türkiye’nin her yerinden Alo 184 SABİM hattını arayan herkes; Sağlık Bakanlığı tarafından sıcak, güler yüzlü bir sesle karşılanıyor ve sorduğu her soru veya sorunun Bakanlığımızca empatiyle karşılanıp en kısa sürede çözüme kavuşturulduğuna tanıklık ediyor.
175’e ne şikayet edilir?
Alo 175 Tüketici Danışma Hattı: Kira Artışı ve Finansal Zorluklar
Şikayet ettikten sonra ne olur?
Cumhuriyet savcılığı, şikâyetçinin başvurusu veya beyanı üzerine iddianın suç teşkil ettiği sonucuna varırsa derhal soruşturma başlatır. Soruşturma işlemleriyle deliller toplanır; tanıklar dinlenir, deliller alınır veya bilirkişi ifadeleri sorgulanır, ilgili makamlara yakalama emri çıkarılır ve iddianın doğruluğu araştırılır.
Alo 130 ne işe yarar?
Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.
Cimere özel sektör şikâyet edilir mi?
Özel sektör Cimere’ye şikayette bulunabilir mi? Şikayetler, talepler, öneriler veya bilgi talepleri yalnızca kamu kurum ve kuruluşlarıyla ilgili olarak Cimere’ye iletilebilir. Özel sektörde çalışan veya tüketici olarak hizmet kullanan kişiler, özel tüzel kişiler adına Cimere’ye başvuramaz.
İhbar edenin kimliği açıklanır mı?
İhbarda bulunan kişinin kimliği kesinlikle gizli tutulacaktır.
174 neyin numarası?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.
184 ne için arar?
Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi Sağlık hizmetlerine ilişkin soru ve öneriler Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi ALO 184’te değerlendirilmektedir.
Ticaret Bakanlığı’na şikayet nasıl yapılır?
Alo 175 Tüketici Şikayet Hattı Habertürk’e kapılarını açtı
Cimere şikayet edeni nasıl öğrenebilirim?
Başvurunuzun durumunu CİMER çağrı merkezini (0312 590 20 00 / 0) arayarak da öğrenebilirsiniz.
173 nerenin numarası?
Önemli telefon numaralarıYangın alarmı110Alo GürültüAlo İzci Kan Bilgi Merkezi.
Alo 175 ne işe yarıyor?
➤ Alo 175 Tüketici Danışma Hattı ile tüketicilerimiz; satın aldıkları mal ve hizmetlerle ilgili yaşadıkları sorunların yanı sıra sağlık, can ve mal güvenliği açısından tehdit oluşturan ürünlerle ilgili de bilgi alabilir, karşılaştıkları sorunları iletebilirler.
176 neyin numarası?
Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi Alo 176, Bakanlığımızla ilgili vatandaşlarımızdan, yerli ve yabancı turistlerimizden gelen her türlü bilgi, öneri ve şikayetlere cevap vermektedir.
Tüketici hakem heyeti hangi konulara bakar?
Tüketici Uyuşmazlık Çözüm Komiteleri, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca tüketici işlemlerinden ve tüketici odaklı uygulamalardan doğabilecek uyuşmazlıkların çözümünü bulmak amacıyla kurulan komitelerdir.
174 neyin numarası?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.
Ticaret Bakanlığı’na şikayet nasıl yapılır?
Alo 175 Tüketici Şikayet Hattı Habertürk’e kapılarını açtı
Şikayet ile ihbar arasındaki fark nedir?
Faili tanımasanız bile şikayette bulunabilirsiniz. Raporlama: Bu, bir kişinin bir suç veya suç olayının şüphelisini ilgili makama bildirmesidir. Herkesin bir rapor yazma hakkı vardır. Ancak şikayette bulunmak, mağdurların veya suçtan zarar gören kişilerin sahip olduğu bir haktır.